Boldogságtippek, nem csak kezdőknek – Vitalitásház Bogács
+3649534002 |
| 3412 Bogács, Dózsa György utca 4.
Telefon
+3649534002
Helyszín
Bogács, Dózsa Gy. út 4.
Nyitva
időpont-egyeztetés

Boldogságtippek, nem csak kezdőknek

Ugye Te is szeretnél ilyen boldog lenni, mint a képen szereplő kislány? Megmutatjuk, Te mit tehetsz érte!

A stressz nem minden értelemben jelent rosszat, hiszen egyfajta visszacsatolás a minket ért ingerekre, tehát válaszként is tekinthetünk rá. A probléma ott kezdődik, amikor a válaszokat, visszacsatolásokat már nem tudjuk ellenőrzés alatt tartani.

Ezekre a hétköznapi helyzetekre hoztunk Nektek 5 “jótanácsot”, amivel picit mindenki boldogabb lehet!

1. Mérlegelés

Készítsd el a számodra fontos dolgok listáját. Ha végignézel a listádon csupa-csupa olyan dologgal fogsz találkozni, ami neked fontos. Ha kész a lista, mindennap tegyél ezekért valamit.

Ha a listádon szerepel a család –> beszélgess velük minden nap.

Ha a listádon szerepel a sport –> minden nap szánj 20 percet mozgásra.

2. Szelektálás

Ha elkészítetted az előző listát, minden bizonnyal könnyen írsz egy olyan listát is, amin azok a dolgok szerepelnek, amitől stresszebbé, feszültebbé váltál. Itt az ideje a listán szereplő dolgokat egy bőröndbe pakolni, és legjobb lesz elengedni! Köszönj el tőlük, és hagyd az ajtón kívül őket!

3. Építkezés

Tekints körbe, és kezdj el emberi kapcsolatokat építeni, a valóságban. Az sem baj, ha a meglévő barátságokat mindeközben ápolod. Küldj kedves üzenetet, hívd el kávézni, ülj le vele beszélgetni. Ugye nem is olyan sok idő?

4. Fizikai egyensúly

Mindennap figyelj arra, hogy elegendő tápanyagot és folyadékot kapjon a szervezeted! A tápanyaghiány, vitaminhiány, és a csökkentett folyadékbevitel fejfájást, szorongást, díszkomfortérzetet okoz, amitől stresszessé válhatunk. Napi ötszöri étkezést, és 2 liter folyadékot javaslunk.

5. Pihenj, aludj, relaxálj

Egész héten nem aludtál 15 órát? Hát persze, hogy fáradt, ingerlékeny, és érzékeny leszel. Mindennap 7-9 óra aktív alvásra van szüksége az átlagos felnőtt emberi szervezetnek. Akár napközben is egy 20 perces alvással előre lendítheted energiád, és máris nyugodtabb leszel.

Ha a fenti néhány tanácsot megfogadod, biztosak vagyunk abban, hogy közelebb kerülhetsz egy boldogabb, stresszmentesebb élethez, és ezáltal a környezeted is kiegyensúlyozottabbá válhat. Ne feledd, nyugalom nyugalmat szül!

Ha Ön szerint ez másokat is érdekelhet, köszönjük, ha velük is megosztja!